Merhabalar 13 eylülde doğum yaptım bugün bir hafta olucak acım ağrım çoktu ama bugün bir baktım en alt dikişimde bir delik var ve birazda koku acile gittim iç dikiş sağlam ciltteki dikiş atmış dikmeye gerek yok kendi kendine kapanır hergün pansumana gel dedi kan tahlilinde de enfeksiyon çok az çıktığı için ilaç vermedi var mı böyle bişey başına gelen durumum kötü olur diye çok korkuyorum