bisenakillisinzaten Sevda00 ben ne olur ne olmaz diye doğumdan sonra 2 hafta boyunca hiç almadım çünkü dikişlerim iç dudaktaydı.
bisenakillisinzaten Sevda00 ben ne olur ne olmaz diye doğumdan sonra 2 hafta boyunca hiç almadım çünkü dikişlerim iç dudaktaydı.
Deletedmom99886 Sevda00 Kırkım çıkar çıkmaz ağda yaptırmıştım, zaten bir önceki ağdam doğuma gittiğim gündü ☺️
Beyezebeyereka Sevda00 Normal doğumsa 2 hafta kadar beklememi söyledi doktorum ağda kullanmamak şartıyla.
[silindi] Sevda00 ağda soruyorsan 8 buçuk ay oldu doğum yapalı bugün ağda yaptırdım sorun olmadı. Ama doğumdan sonra soruyorsan da 40 çıktıktan sonra kontrolüm vardı gitmeden yapmıştım
[silindi] Sevda00 benim agrım geç iyileşti 3 4 aydan sonra agrım geçmişti ara ara batmalar hala oluyor ama ağdayı soruyorsan hayır hiç bir şey olmadı kuzum