Annelerim kollarımda sürekli yara izleri var kendimde hep kurcaladım iyice mahvoldu uzun kollu t-shirt giymekten gına geldi bazen insan içine çıkmak istemiyorum kollarım böyle olunca doktora gittim sadece krem verdi hiç bir tahlil tetkik yaptırmadan lekeler ve yaralarınızı nasıl kurutuyorsunuz madacassol kullandım belli aralıklarla ama bi faydasını görmedim sudocrem bile aldım bana mısın demiyor. Şu garibe bi yardım lütfen🤐😑