Tubasel5 4 ay olacak bebişim doğalı. Resmen saldım iyice kendimi. Maskeler saç boyatanlar heeyeere gidenlere o kadar imreniyorum ki ne zaman bebem durur da bizde bunları yaparız 🤦😁
alimmiseni Tubasel5 bizde 4 ay 7 günlüğüz sanırım atak zamanı başladı bırak saçıma tarak vurmayı dağılan topuzumu bile düzeltemiyorum çıldırmalık bir durum 🥺
Linaa13 Tubasel5 çok özledim bakım yapmayı bende iki çocuk var bende biri 1yaşında diğeri 2 aylık hiç vakit bulamıyorum🤦♀️🤦♀️🤦♀️
alimmiseni Tubasel5 1 aya yakın sürüyormuş o kadar bunaldim ki eskiden kucakta dururdu şimdi kucakta da durmuyo napicam bilmiyorum 🤦🏻♀️
Birceninannesi Tubasel5 üniversiteye başladığımdan veri ombre yaptıran ve makyajsız markete bile gitmeyen ben 1 yıldır hiçbir şey yapamıyorum desem🤦🏻♀️ Çünkü sağolsun canım kızım bensiz en fazla yarım saate kadar tahammül edebiliyo ayrı kalamıyoruz🙄
Tubasel5 Birceninannesi ben de makyajsız ombresiz durmaKen WC ye zor gidiyorum haha,😁😁🤦 kendime gelmek istiyorum ama 4. Ay atağı dayız bı dakika durmuyor
HazelK Tubasel5 4. aydan sonra 😁 tabiki her bebek için farkli ama ben 5. Ay gibi rahatladım eski rütinlerime geri dönebildim bakım anlamda ☺️
Firdevs167 Tubasel5 benimde 1 ay 13 günlük bebeğim hergün saatlerce bakımımı yapıyorum güzellik salonum var ne olursa olsun süsümü püsümü cildimi ihmal etmem sezeryandan yarım saat sonra hastane de makyaj saçıma maşa yapmıştım 😂