Merhaba bebeğim 3 ay 4 günlük günde 5 öğün 150 cc olarak süt veya mama veriyorum. kakası cıvık ve sümüksü şekilde günde 2 yad 3 kez kaka yapıyor. Bazen 1 defa yapıyor. Kakanın sümüksü olması ne anlama geliyor aranızda yaşayan var mı? Doktora sorduğumda birşey olmaz dedi ama halen arada sümüksü oluyor.