Oglum 3 yasina giricek aralikta gelin gorun ki hic kitap okumayi sevmiyor birlikte kitabin kapagini acsak hemen kapatmak icin agliyor bebeklik zamaninda okurdum kucuk kucuk o zmaanda sevmezdi cok da zorlamadim ilerde kendi sever ister diye uzerine dusmedim hala sevmiyor nasil bir yol izlemem lazim egitimciler varsa aramizda yardimci olabilir mi