Buse Eymeninannesiiiii bende hamileyken antibiyotik kullandım ve çektiler dişimi hiç bir sorun olmadı doktorum çektirebilceğime dair yazı vermişti şimdi ise kızım 2 bçk aylık
Duruarzu Ayy seninde mi ayni dert 21 gunluk kizim disimin agrisi basima vuruyo cok kotuyumacaba cekerlermi ?
YazCilegi Duruarzu Eger diş apseliyse antibiyotik kullanıyorsunuz. Çekildikten sonra da kullanıyorsunuz. Emziren annelerin dişini cekmezler 🤷🏻♀️