Arkadaşlar 20 gün önce sezeryan doğum yaptım ve sezeryandan önce herzamn ağda kullanıyordum ama şimdi dikişlerim olduğu için nasıl kişisel temizliğimi yapabilirim öneriniz varmı siz ne yaptınız acaba yadaa ne zamna kadar ağda kullanmadiniz ben jilet de kullanmak istemiyorum ne yapabilirim sizce