Gdizal Merhaba, bebegim mama ve meme ile besleniyor, uyurken bir sure sonra sanki midesi bulaniyor gb kipirdamaya basliyor ve agzini oynatiyor oğuruyor gibi ve sonra hafiften kusuyor agzinin yanindan sut akiyor
seheriko Gdizal bebeklerde süt içtikten sonra bir miktar kusma normal kabul ediliyor. Fışkırır tarzda ve çok fazla değilse endişe etmeyin