smeyyed kızlar 14 eylülde spinal sezaryen ile doğum yaptım. idrarımı yaparken yanma hissediyorum normal mi?
Aslihan1621 smeyyed şimdilik çok çok normal ama ilerde devam ederse gidersin ilk 1-2 ay çok normal bende de çok olmuştu kendiliğinden geçti