Tubasel5 açıkçası psikolojini sağlam tut🤪 daha çok atak var çünkü, her bebek farklıdır ama 4.ay dış dünyaya bakışın değiştiği bir zaman, bundan sonra ne kadar hızlı büyüyüp öğrendiğine inanamayacaksınız. Her delirdim dememde delirseydim tımarhaneliktim😁