Goncaaaaa 2 ay 10 günlük oğlum 2 gündür pusetten kalkmaya çalışıyor kendini öne itip oturur pozisyona geliyor düşecek diye korkuyorum oturması için erken mi onu engellemekte istemiyorum
29052021 Goncaaaaa maşallah biraz erkenci sizinki😊 oturmaz elbette ama başını kaldırabiliyor olması güzel.. Cinsiyeti nedir😊
Melikeeeecansuu Goncaaaaa bence degıl ya cpgu ınsan otutrmayın dıyor ama benım oglumda 2aylıktan berı mesela kucagımda duz tutuyorum kendını büküp oturmaya calısıyor hıc ellemedım agrıssa bıyerı zaten yapmaz suan 4aylık yıne otutruyorum arada kucagımda hep oturur pozısyonda zaten cok var cevremde
Mommy_bee Bazi bebekler erken dönmeye baslar sirt kasları gelismis olur ve erken oturmasinda sakinca olmaz ama doktorunuza danışın yine de cok erken sanki..
Goncaaaaa Melikeeeecansuu çevremdekiler de erken diyor ondan korktum çocuğun beline filan bisey olur diye ama erken oturur bu gidisle
simiyyy Çok küçük daha allah muhafaza gelişmemiş olabilir benimkide üçüncü ayda başladı ama korkuyorum tam oturtmaya
29052021 Goncaaaaa Hım erkekler daha erkenci olur bu tarz durumlarda. Yinede omurga sağlığı için oturtmanızı tavsiye etmem.
nesee Goncaaaaa benimde yastık falan koysam kafasının altına direk kaldırıyor kendini belini acıtır diye koymuyorum artik
Goncaaaaa lidyahsn reflüsü yok sadece yatmayı sevmiyor sürekli bacaklarını ve gövdesini kaldırıyor kendini öne atıyor
Melikeeeecansuu Goncaaaaa bebegın nasıl rahat edıyorsa öyle yap. Yanlıs yaptıqın seyde bebegın aglar zaten bıryerı agrırsa
Arslanbaby Goncaaaaa Bizde 2 ay 10 günlügüz aynı durum bizde de var dönmek için de çaba sarf ediyor.Mama sandalyesi ya da yastık koyarsam başının altına öne doğru kendini çektiriyor.
Goncaaaaa Arslanbaby doğduğundan beri bizim ki de dönüyor şimdi pusette de durmuyor yatmakta istemiyor napicaz biz bu yaramazlarla😂
Lilababymom Goncaaaaa coook çok erken ben 5 aylıkken bile oturtmuyordum omurga sağlığı için annemler oturtmak istiyordu doktoruna sormuştum önermemisti kucağında destekli kısa süreli oturtabilirsin demişti
Goncaaaaa Lilababymom evet erkenfarkindayim ama doktora soracağım yatmak istemediği için sürekli kucağıma dik olarak alıyorum benim için zor oluyor
Zlm Goncaaaaa bence oturtmayı en azından 3. Ayını bitirsin ama kucağınıza dik tutabilirisiniz yatmak istemiyo belliki 😁