Pembepanterr çok geçmiş olsun 💐 2 sene önce 5 haftalık ilk düşüğümden sonra aklımda soru işareti kalmasın diye doktorumdan pıhtılaşmaya bakılmasını istedim bu şekilde antifosfolipid sendromu teşhisi kondu herhangi bir romatizmal hastalığım yok lupus vs gibi. Sadece ülseratif kolit hastasıyım onunla ilgisi yok dendi romatolojide. Oksapar 0,4 ve 100 mg coraspin ile sağlıklı bir gebelik geçirdim (47 kg yum),2 yaşında bir kızım var. Şimdi tahlillerim tekrarlandı gebelik düşünüyorum ve bu sefer sabah akşam 0,4 lük oksapar kullanmam gerektiği eğer gebelik düşünmüyorsam coumadin kullanmam gerektiği söylendi. 31 yaşındyım 27 yaşıma kadar herhangi bir pıhtı atması vs yaşamadım doktor şans eseri atmamış diyor inanın kafam çok karışık coumadin in biraz riskli bir ilaç olduğu söyleniyor. Peki ben nasıl sağlıklı ve sorunsuz bir gebelik geçirdim ve bu yaşıma rağmen ilaçsız nasıl geldim 😔 haftaya salı hematolojiye bir prof.a gideceğim. Sadece sormak istedim sizlere bu süreci nasıl yönettiniz diye 💐