Hanımlar, eylülün 1 inde kizim bronsit oldu samsun dogum evinde yatis verildi once covit servisinde kaldik test negatif cikinca cocuk servise gectik oraya gecene kadar zaten cocuguma damar yolu acmak icin bir acile indirdiler bir servise yolladilar o diyorki ben acmamam o diyorki ben acamam suruklendim surekli neyse yattik ettik tedavi olduk ve ayin 3 unde ciktik hastaneden. Yine bu ayin 17 sinde kontrol amacli doktora gittik ve yatisin hala devam ettigini soylediler ben sok gecirdim. Hastaneye yattik yatali sıkıntı bitmedi kimsenin kimseden haberi yok, hemsireler vizit yapilmiyor, ki diger hastaneler de yapildi hep, neyse cikis gunu asistan doktor geldi taburcusunuz dedi ve bende doktor bey ben cikis icin bisey yapacakmiyim dedim hayir ben hallettim dedi recetemi verdi tamam dedim cikiyoruz o sira kimse yokti dekste bende cikarken hemsire hop hop nereye dedi bana bende cikiyoruz gulfer hanim taburcu etti dedi, bizim haberimiz yok receten nerde vs kizdi sizin haberiniz yoksa ben nerden bileyim doktor geldi recetemle taburcu olduk dedim ve doktor ordan el salladi evet dedi ciktik bizde simdi bu hastaneyi ben sikayet edimmi benim uzerimden devlet buna para yatiricak hastaneye isini bile düzgün yapmıyorlar ordan oraya suruklendim çocuğumla bisey cikarmi bu isten para istemiyorum yeterki devlet bunlara para vermesin. Ben ne dogum para ne yardim parasi ne baska bisey alamadim devletten bana hic bir yararı yok hiiic .