O_mer27 ayyy onu hiç demeyin herhalde 1 sene yaşlandım…3 hafta önce vardı bilgin oruç tutuyordu …uyutup veriyordum …Bi de biz doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz baktım olacak gibi deyil mamayı değiştirdim..eskiye göre yiyor çok şükür ama çok iştahla deyl…şimdide sinirlilik ,huysuzluk var