Arkadaslar biz 1 ay 19 günlüğüz bebeğim bu zamana kadar çok iştahlı emerdi hatta maşşallah derdim bebeğime ama 2 gündür memeyi alıyot bir anda birakıp feryat ediyor gazı olduğunu düşünüp bitkisel şurup verdim, sonrasında sütüme baktım fışkırarak geliyor tadıda şekerli ama anlamıyorum neden böyle yapıyor ayakta iken bazen düzenli emiyor ama oturunca işler değişiyor çok üzülüyorum ne olur akıl verin 😔