Ebraryz Merhabalar bebişimin ayakları etli tombik her ayakkabı olmuyor aldıgım ayakkabıya ayagı girmiyor önerileriniz varmı nasıl ayakkabı almalıyım
Zeyneplena34 Deletedmom_26 Kızım 4 yaşında hala sanbe kullanıyoruz. Şimdide kardeşine. Gercekten çok iyi 🤩
Deletedmom_26 Tospikkkk Yürümeye baslayinca aldım ben kimi yaşında kimi aylık yuruyo sizde Bebişiniz yuruyosa alabilirsiniz
Tospikkkk Deletedmom_26 henüz yürümüyor 8 aylık biz elinden tutunca adımlıyor sadece almaya gerek var mı acaba
Deletedmom_26 Tospikkkk Sanırım daha almanıza gerek yok yanlış yönlendirmek istemem tabi ama kendi başına yürümesini bekleyin ayakkabı için ev patikleri alabilirsin ayakkabı tarzında
Deletedmom_26 Zeyneplena34 Tombik ayaklar 😄 sanbe ve vicco takılıyoruz bizde orijinal bir çok ayakkabı var ama içi ortepedik pek yok ve pahalı her 3 ay belki daha az sürede buyuyo ayakları iki ayakkabı modelinden aliyorum değişik değişik sanırım uzun süre bizde kullanicaz 😉
Mommqueen Ebraryz vicco kullanmştım kızıma cok memnun kslmıştık benim kızımın aysklarıda etli tombikti