Kızlar bebeğinize tetanoz aşısı yaptırdınız mı? Ben yaptırdım ve doktor bana aşılı yerin kabarıp su toplayacağını sonra orada iz oluşacağını söylemişti. Fakat bebeğimin kolunda ne kabarıklık ne de iz oldu. Acaba aşısı tutmadı mı? Sizde böyle olan oldu mu?