Berenbe ben annelik izni ve ücretsiz izin kullandım şu ana kadar, yeni kreşe verdim,bu ay başlıyorum. Ev hanımlığı bana göre değil, çalışmam aile bütçemize katkıda bulunmam lazım. Çocuğumun geleceği ile ilgili güzel şeyler düşünüyorum. Ayrıca çok iyi bir kariyerim var. Ev hanımlığına da saygım var yanlış anlaşılmasın. Çünkü mutlu anne mutlu çocuk.Siz kendinizi nasıl huzurlu hissediyorsaniz. Bunun kararını siz vermelisiniz.