Efem123 Kızlar bu mamayı kullanan varmı nasıl bebeğime Bebelac Aptamil hip aldim sevmedi bunun tadı faln nasıl kullanan varsa yardımcı olabilir mi?
Zdk Efem123 ben almıştım. Çok pahalı. Daha sonra mamaya ihtiyacım olmadığı için bıraktık. Yarım kutu falan kullandım ama bilmiyorum mama işte farkı anlayamıyorum😀
mom1626 Efem123 Kızım 15 aylık, 1 yaşına kadar kullandığım tek mama. 1 yaş sonrası olsaydı kesinlikle devam ederdim. Gelişimi hep önde gitti çok şükür, gaz ve kabızlık sorunu da asla yaşamadık.
alisileedis Efem123 Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum çok çok memnunum çok hafif bi mama gaz kabızlık yok. Kilo alımını bilemiyorum çünkü bu ay çok hasta oldu bebeğim kilo verdi 😔
mihrosum 1 yl kullandım. Cok iyi kg aldırıyor. Kabızlık gaz sorunu asla yok. Ama tadı dıger mamalar nazaran farklıymış oyle dıyenler olmustu. O kadarını bilmem. Benim kızım 1 yıl ıctı devamı olsa asla Baska mamaya gecmezdım. En iyi mama prosneo
Efem123 mihrosum tadı nasıl acaba dahami iyi diğer mamalara göre benim bebeğim diğer mamalara tadını sevmediginden dolayı almak istedim
Efem123 alisileedis tadı nasıl acaba benim bebeğim anne sütü alıyor diğer mamaları denedim beğenmedi anne sütü tadına yakın diyorlar doğrumu acaba
Efem123 alisileedis kız ben çok bakmak zorunda kaldım sutumun tadına😅😅 acimsimi bebeğim içmez ozmn galiba Bebelac Aptamil hip hic birini içmedi yaa hangi mama alsam bilemedim 😭