Annepandaa Bebegim_34 benim kızımın ensesinden kafasına doğru çıkıyor hatta belindede var. Ama gün geçtikçe açılıyor.
Balkupum2505 Bebegim_34 bizdede var aynisi doktor korkulacak bisey deyil melek öpücüğü dedi arada kaybolur agladiginda falan cıkar dedi
DefneVeraasigi Benim kızımda da var . Aile hekimi sorun yok ilerleyen süreçte geçer dedi. Lekelerde şişme büyüme falan olursa o zaman bakarız dedi