merhabalar kızlar oglum 2 aylık 2 gündür huzursuz uyumuyo hep aglıyo kucağımda uyutuyorum ama beşine koydum mu 5 dk sonra sıçrayıp uyanıyo geceleri hiç yatıramıyorum son 2 gündür böyle normalde hiç böyle bi durum yaşamadık strese giriyorum emerkende sıçrıyo böyle bi durum yaşayan varmı 😢