yaseminoztrk evet ya gec cıkan saglam oluyor büyük oglum gec cıkardı suan 7 yasında daha yeni dökülüyor dişleri ve bir tek cürük bile yok tabi bunda abur cubur cok az yemesini payı da var. Arkadasınız bebegi 1 yasına kadar bütün dişlerini cıkardı 1,5 yasında suan bütün dişlerinde cürük o kusmaya basladı nedense de normal demiş