Merhabalar,
Bursa/ Mustafakemalpaşaya yeni taşındım. Kızım 15 aylık ve çok sosyal bir bebek olduğu için de oyun grubuna katılmasını istiyorum. Fakat oyun grubu var mı bilmiyorum. Varsa bildiğiniz bir yer tavsiyelerinizi bekliyorum. Ana okulu yada kreş değil aradığım bu arada. Oyun grubu 🌿 şimdiden teşekkürler 🌿