BaloglumM 2 ay aşısında ateş olma olasılığı olabiliyor. Bizde ateş olmadı. Ama 3 iğne birden olduğu için bütün gece memeden inmemiş çok ağlamıştı. İğne yapılır yapılmaz hemen emzirmek gerekiyor sakinleşmeleri için koynunuzdan o gün ayırmayın rahatlasın yavrucak.