gocebebirbayan Arkadaşlar hangisi? Aralarında da bayağı fiyat farkı var. Ya da başka marka var mı kullanıp çok memnun kaldım dediğiniz?
PoyrazinAnnesi26 Yoyko kullaniyorum hem memnunum hem değilim yanları açık olduğu için hep gözümün önünde görüyorum bundan memnunum amaa sallarken aşırı ses yapıyor bebeğimde sesi sevmediği için daha çok uyanıyor ama bunun haricinde güzel.
PoyrazinAnnesi26 Ayrıca ben içinde ki yatak da uyuyamaz diye artı boyuna uygun yatak aldım daha rahat ediyo
gocebebirbayan PoyrazinAnnesi26 eşim park yatak almaktan vazgeçti. Çünkü orta kısım 10 kg ma kadar taşıyormuş öyle yazıyor. Sonra en alt kısma yatacak. Eşim yukarda yatsın istiyor. Ahşap gövdeli olanlardan almaya karar verdik. Umarım memnun kalırız
Tobby19 gocebebirbayan park yatağın içine istikbalden yatak aldım, bilemiyorum inşallah ağrımıyordur😬😬