17062019 kardeşim de öyleydi. 2.sınıfın ilk dönemi gitti ikinci dönemi gitmek istemedi kendini yırttı her gün. Annem her gün o okulda sabahtan akşama kadar bekledi teneffüslerde annemin dibinden ayrılmazdı vs. Biz arkadaşları dışlıyor sandık bir gün okula gidip baktık kardeşimin dibinden ayrılıyorlar. Gel gezelim, oyun oynayalım diyorlar sürekli kardeşim de asla annemi bırakmıyor. Bi gün psikoloğa gittiler okuldaki öğretmenin tavsiyesiyle birkaç görüşme sonrası kardeşimin tek sorununun her şeyin mükemmel olmasını istemesiymiş. Notları çok iyi olacak, sınıfta oturduğu yer çok düzenli olacak, kalemleri vs aklına gelebilecek her şey. Yanındaki arkadaşı dağınık diye gelip bize söylüyordu devamlı.
Yani sorun her şey olabilir. Çocuklar artık çok zeki. 3.sınıfta da sınıf arkadaşının biri gelip ‘bize 1 TL verirsen aramıza katılabilirsin’ demiş o gün ağlaya ağlaya okula gelmişti. Bazı çocukları da böyle her şey etkiliyor işte. İşinin ehli biriyle görüşmeniz lazım