66 ile doğuma gittim eve geldiğimde 58 kalmıştı sonrasında bol su içerek 55 e düştüm. Şuan 43 günlüğüz ve doğumdan önceki kiloma 1 kilo kaldı :)be yememden hiç kesmedim hatta geceleri yediğim sandviçleri görseniz önümden alırsınız. Ben bol su içtiğim için verdiğimi düşünüyorum 👌🏻