Kızlar 8.5 aylık oğlum var. Çok şükür sütüm vardı ilk 6 ayı tamamladık ama ek gıdaya geçtikten sonra azaldıgını fark ettim. süt artırıcı şeyler denedim.. ama son zamanlarda üzücü şeyler yaşadım ve tekrar azaldıgını fark ettim oğlum doymuyor sanki. Sorum şu tamamen biterse devam sütü mü kullanacagım ?