Nisan2019 Merhabalar, öncelikle anneler gününüz kutlu olsun.💐 Normal doğum sonrası ne zaman kontrole gittiniz teşekkürler..
Deletedmom137 Nisan2019 seninde kutlu olsun canım 🌸 Ben 1hafta sonra gittim.tekrar çağırdı.1 hafta arayla 2 defa çağırdı.tam iyileşene kadar takip edeceğini söyledi.😌
ArYa19 Başka şehirde doğurduğum için hiç gitmedim 😅 siz gidin ama 1 hafta sonra ve 40.günün sonunda kontrol oluyor diye biliyorum
Duruhande Bende gitmedim. Gitmek te istemiyorum. Doğumda ucunda bebeğim var diye korkularımı bastırdım ama artık gitmek istemiyorum o çatala çıkmak da istemiyorum.
Busu48 Duruhande Normal doğum sonrası çatal da muayene olmuyor ki hanımefendi. Ultrason ile bakılıyor.
nurse Nisan2019 beni hiç çağırmadılar bişey demediler sadece bebeği götürdüm bir hafta sonra ve şuan brnim o bölgem sabah uyandığımda sızı ağrı uyuşuklukla uyanıyorum dikişim çoktu aşırı çektim ben
M3rv3 Busu48 yok canım çatal da baktı bana 15 gün sonra dikişleri kontrol etti . Ultrason da orada baktı
Busu48 M3rv3 İlk defa duyuyorum şuan. Dikişler kaynayıp düşüyor zaten kendiliğinden atıyor diye biliyorum.
Busu48 Duruhande Hamileyken nasıl muayene ediyorsa öyle bakacaktır ultrason ile rahim toparladımı durum nasıl bilgi veriyorlar. Mesela bende polistik over vardı doğumdan sonra gördü bilgi verdi evlenmeden öncede olduğunu söyledim bunun gibi şeyler. Endişe etmeyin:)
Deletedmom001 Nisan2019 bizde iki aylık olacaz 3 güne hiç gitmedim gidesim de gelmedi açıkçası gözüm korkar oldu doktordan 🤣🤣
__Balsurat__ Nisan2019 hiç gitmedim çağırmadı sadece dikişlerin düşmezse gel alırız dedi onlarda düştü bende gitmedim
Aseltos Gün ve 40. Gün gittim☺️ 7. Gün çatalda baktı, 40. Gün hem çatalda hem ultrasonda baktı. Bir de söear testi yaptı☺️