bdoran Dün gece den beri bebeğimin ateşi 37.5 civarında duş aldırdım, zeytinyağ ile masaj yaptım limonlu çorap giydirdim hala 37 37.5 arasında ne zaman doktora gitmeliyim önerileriniz neler
Cigdemce bdoran 38.5 olana kadar sıkıntı olmaz sanırım. Calpol verin 4 saatte bi. Ilik bi duş aldirin
Kevseryldz bdoran ateşi yükselmiyor çok fazla normal bile kabul edilebilir. Doğal yöntemlere devam edin duş vs yarın akşama kadar takip edin sonra götürün bence
Balkupum2505 bdoran bacım günlerdir kendimi yırtıyorum burda şu limondan vazgecin allah askina.. limon ateşi gizliyo. Ilik dus aldirin eklem yerlerine ilik bez koyun ilqc verin buna ragmen gecmiyosa dra gotürün bisey kaybetmezsiniz ya