Fyzbkr Merhaba aranızda Montessori yatak kullanan varsa yazabilir mi ? Sizce çatılı mı yoksa çatısız mı daha kullanışlı olur fikirlerinizi alabilir miyim
Fyzbkr Zelisblt kullanış açısından Sıkıntı oluyor mu peki yani başını falan vurur mu diye düşünmeden edemiyorum 🤔😬
Beyziikoo Fyzbkr Teşekkür ederim 😍 Ankara’da Siteler semti var oradan yaptırdım canım 🤗 İç yatağı ile birlikte 7bin tl tuttu 🤗
Sanem_05 Çatılı olarak tercih ettim bende şuan 9 aylığız kullanamıyoruz pek ama görüşünü daha güzel duruyor çatısıza göre
Fyzbkr Sanem_05 evet görünüş olarak bende çatılı model beğeniyorum am hangisinin kullanışı daha rahat olur bilemedim 🤔
Zelisblt Fyzbkr ha yok düz çatı değil ki gittikçe yükseliyor yani başını vurma ihtimai neredeyse yok :))