Babyy1 Sen gazının çıktığını sanarsın ama bitmek bilmeyen çok gazı vardır , gaz masajı yapın sürekli , duş aldırın gaz damlası kullanabileceği zaman kullanın sanırım 1 aylıkken başlatıyolardı( emin değilim)
Başka nedenle de olabilir ama gaz diye tahmin ediyorum kızım kolikti aynılarını daha fazlasını 6 ay kesintisiz yaşadım