Sareee11 Yeni farkettim yeni olmuş çıldırıcam kafayı yicem arkadaşlar nolur başına gelen varsa yazabilir mi önemli bişey mi bu vajinasının dudağının birinde hafif şişlik var işten şişmiş ama ağrı acı yok keyfi yerinde neden olmuş olabilir korkuyorum
neslihan-87 Sareee11 Ya bendede o şekilde bir şişlik var ama sebebi bartholin kisti.Bilemedim şimdi el kadar bebektede olurmu
neslihan-87 Sareee11 Ama sanmıyorum ergenlikten önce öyle bir kist olmaz.Bir doktora götürün en doğru cevabı o verir
Sareee11 neslihan-87 götürücem yarın canım yoktu yeni olmuş herşeyine çok dikkat ediyorum oysa ki neden oldu bilmiyorum bilmiyorum
yagmure17 Sareee11 sevindim sorun olmadığına bir yakınımın bebeği de oyleydi de ondan sormak istedim 🌺