Rabiia Valla yorumları okuyunca kötü annemiyim diye bir düşündüm😂oğlum 21aylık kan ilacı içtiği zamanlar onu kullandım e kızım 6aylık ondada onu kullanıyorum kabızlığa gelirsem oğlum 10aylıkken kabız oldu doktor yemek yemediği için olduğunu söylemişti o ilacsa sordu kabız olsa ilk aykar olurdu ondan demişti sonrasında kızım 3.ayına kadar 3günde bir yapardı tuvaletini 3aylıktam beri hergün 2 kere yapıyor yani kabızlık ta yaşamadım renk değişimide olmadı doktorum başka ilaçta önermedi😂