Aylık bebeğim var ve bu sabah gözünde çapakla uyandı. O kadar kötü olmuş ki yavrum gözünü bile açamıyor. Randevu alayım dedim önümüzeki 2 hafta dolu dediler. İlçedeyim ve tek bir hastane ve doktor var. Sinirden oturdum ağladım. Neden oldu onu bile bilmiyorum. Ne yapacağım ben 😪