Pinky35 Kızım nerdeyse bir yaşında olucak hiç emzik tutmuyor. Uyku sırasında sürekli emmek istiyor. Öğle uykusu dahil. Gece de 1000 kez kalkıyor. Diyorum acaba bibs emzik alıp denesem. Biraz emzirip emziği versem. Sizce kaç aylık almalıyım- 0/6 , 6/18 mi?
ElSa2811 Pinky35 benimde kızım 47 günlük önce bibs denedim almadı şimdi avent ultra Air sipariş ettim umarım bunu alırrr 🤦🤦🤦🤦🤦
Pinky35 Med Selinglr teşekur ederim kızlar birde baktım night olanları var onlar gece işe yarar mı? Farkı var mı? Birde night alayım😃 gece ½ defa emse neyse de sürekli kendini öyle uyutuyor 🤭
Miniklord Benim oğlumda tutmadı emziği . Yeter ki uyusun diye her marka emzik denedim . En son ağlayarak eşimi aramıştım bibs al yetiştir bana belki sakinleşir diye . İki üç gün oldu sonra hopp attı . Şimdi bir yaşında iyiki emzik kullanmamış yoksa şimdi diş sağlığı için bıraktırmam gerekecekti diyorum . Uyku sorunu hala tam gaz devam ediyor . Ama emziği bıraktırmak çok ayrı dert . Kreşteki çocuklara emzik bıraktırmak için çok uğraşırdık hem aile yıpranırdı hem öğretmen. Bağımlılık yapıyor. Oyüzden naçizane tavsiyem yüzmüş yüzmüş kuyruğuna gelmişsiniz. Bence hiç başlamayın . Yoksa bu seferde birkaç aya kadar bıraktırmak için uğraşacaksınız
Pinky35 Miniklord yaa öyle mi diyorsunuz ama öglen bile uykusunda sürekli emmek için arıyor :/ nasıl yapıcam
HeartShapedGlasses Pinky35 benimkide 11 aylık. Hiç emzik almadı geçen gün bibs aldım bir umut denedim resmen oyuncak yaptı asla emmedi