Kuru kayısı kaynatıp blendardan geçirip için. Hergun içiyorum, bebis de hergun yapıyor. Geçen bitmişti, 4 gün yapamadı. Tekrar kaynatıp içtim, akşamına yaptı neyse ki. Belki alışmış oluyor bağırsakları ama dışarıdan müdahale etmekten daha iyi diye düşünüyorum. Doğal içecek ve benim sütünden alıyor.