Yelizasafbdr Kizlarr 5 ay önce normal doğum yaptım .doğumdan beri ilk defa regl oldum ama o kdr çok kanamam var ki korkmaya başladım normal mi acaba saat başı ped değiştiriyorum iç çamaşır vs sürekli kirleniyor o kdr yoğun
duyguarsddn25 Yelizasafbdr normal ben Petle yetişemedim bez koyuyorum artık ilk adet öyle oluyor sonra normal
Yelizasafbdr Med lohussykn çok az olmuştu şuan o kdr çok ki endiselndim gercktn . Çok teşekkür ederim rahtldim biraz
Med Yelizasafbdr Bende de öyle oldu,burda da postlar açıldı. Normal yani endişelenmeyin. Çok uzun sürerse doktora danışın.