Mom5345453 canım çok normal daha yeni ameliyat sonuçta kendini zorlamadan yapmaya çalış yürü yan yat vs zorlandığını gördüğün an bırak zamanla hepsini yapacaksın biz 3.5 aylığız yüzüstü bile yatıyorum düşün belli zaman sonra geçiyo bebeğine de bakarsın annem 20 günlükken gitti herşeyi tek yaptım ağır kaldırma yanlız çünkü sanki yeni ameliyat olmuş gibi ağrıyo o da geçer zamanla merak etme herşey düzelecek kendine güven ben tuvalete bile gidemiyodum afedersin annem ördeğe yaptırırdı düşün 😂