Merhaba anneler coğumuzun canının uykudan yana çok yandığını biliyorum zaman zaman bizde aynı sorunu yaşıyoruz bebeğimle bebeğim 5 ay 6 günlük 5.aya girdik uyku gerilemesini atlattık duzene gireceğiz derken atak haftasına girdik bebeğime tek başıma bakıyorum öyle bir hale geldi ki delirmek üzereyim deli gibi uykusu var hicbir şeyden memnun ve mutlu olmuyor ama yatağa sırtı değer değmez başlıyor dakikalarca kıpkırmızı olana kadar ağlamaya nasıl basedecegim nasıl uyutacagim bilmiyorum sallanmayi bırakmıştık kendi kendine güzel uyuyordu şimdi ne yapsam memnun olmuyor uyutamiyorum çok perişan haldeyim bir destek verin. 😭😭😭😭