Elizim Kızlar 48 günlük olduk bugün. 2 gün önceye kadar kanama leke şeklinde geliyordu 2 gün kesildi abdest aldım ama bugün çok ilk günler gibi kanama oluyor. Dr kontrolüm Perşembe böyle birşey yaşayan oldu mu yada hemen adet mi oldum
Berilsmom Elizim adet olmuşun canım benimde öyle oldu doktoruma sordum adet olmuşsunuz dedi endişelenme
Hazine_aykut Elizim bnm de 40 güne yaklaşırken azaldı bitti gbi bi iki gün gelmedi sonra biraz biraz tekrar geldi şuan 58 gün oldu 1 haftadır yoğun geliyo ilk günler gbi adet mi bu bnm de başıma geldi
Hazine_aykut Elizim bn Çarşamba günü doktora gitmeyi düşünüyorum adet olsa bnm 3 gün çok olur sonra azalırdı
Yuliya1219 Elizim 2 aya kadar olabilirsin telas yapma demisti doktorum tam 58 gun surdu. 1 hafta temiz durdum sonra adet oldum bir de. Bence telas yapmayin iki aya kadar normal diye biliyorum ama yine de tabi doktorunuza danisin.
Minnakbebis Benimde öyle.olmustu tatlım.tam.bitti dedim abdest aldım.yeniden kanamam oldu daha sonra olmadi şimdi hiç adet olmuyorum anlayamadim bende düzene giriyo herhalde
Elizim Minnakbebis afedersiniz ama son günler çamur gibi geliyordu şimdi kırmızı renkte geliyor adet oldum o zaman