Merhaba anneler kendi hakkımda bir şey soracağım şu aralar kalbimde bir sorun yok ama çarpıntı hissediyorum ben de internetten sirke içmenin kalp dostu olduğunu kalp ritmini iyi geldiğini öğrendim nasıl ve ne kadar içeceğiz bilen var mı acaba su ile seyrelticek miyim yani nasıl yapacağım bir bardak suya iki kaşık elma sirkesi mi yapacağım acaba yazar mısınız