kızlar bebeğim bir haftalık prima 1 kullanıyoruz ama bazen bakıyorum pantolonu göbeğinin yanı hep ıpıslak acaba gevşek mi bağlıyorum diye düşünüp biraz sıkılaştırdım ama yine aynı,acaba sebebi ve çözümü nedir hasta olacak diye korkuyorum göbeği de düşmedi daha☹️