nazenin3233 Deleted12 banada omurganda hafif egrilme var dediler dogumdan 2 ay sonra memlekete gidince ağrılarım başlamıştı 2ay geçmedi doktora gittm öyle dedi sizin ne zaman oldu
Deleted12 nazenin3233 benim çok küçükken varmış canım bende doğumdan sonra ağrı girdi ben sezeryandan herhalde diye gittim doktor skolyoz olduğunu ve yeni bir şey olmadığını çok önceden olduğunu söyledi. Doğumdan sonra başladı ama ağrı öncesinde yoktu.
SedaMeyra Bebegim_34 beraber dus alin kucaginiza oturtun. Ama esiniz bu konuda size destek olmali. Bence siz ona bunun gorevi sorumluluğu oldugunu anlatin.
Balyanak_annesi Bebegim_34 o ne biçim baba ne biçim eş akşamları eve gelmiyormu yemek yemeye vakit buluyorsa bş zahmet bebeğede baksın sizde işinize bakın böyle adamların neyse…. sustum
Bebegim_34 Balyanak_annesi valla hafta sonunu bekledim kendime bakmak için oda olmadı ama bugün uyutup düş alıp dışarı çıkıcam mecbur bakar artık uyanırsa
Deleted12 Bebegim_34 işte o seni çözmüş canım nasıl olsa agladigimda alıyor diye kaydetmiş beynine. Oyunlar oyna öyle öyle zamanla alışır yoksa daha fazla çekersin büyüdükçe.
Arasinannesiiiii Bebegim_34 mama sandalyesi kurtarıcı banyonun kapısını açık bırakıyorum ben duş alırken oda eğleniyor duştayken ona sebeklik yapmak cabası. Tabi o uzun duşlar bitti 5 dkdan fazla olursa lüks geliyor. 😊
Mom727272 lanadelmiyav o kadar sinirleniyorum ki. Bu kadın tek başına mı yaptı o çocuğu? Yaparken iyi, çocuk olunca arazi oluyorlar.
nazenin3233 Deleted12 çok geçmis olsun sizede bana sadece hafif egrilme dedi ya bilmiyorum yinede ağrılarım geçmedkce tedirgin oluyorm üniversite hastanesinde daha iyi bakarlar dedi
Arasinannesiiiii Bebegim_34 şuan 10 aylık ama 4.ayindan beri koyuyorum mama sandalyesinin sırtı kademeli en yatık pozisyonda koyuyordum küçükken
Deleted12 nazenin3233 aynen çok kotu ben bel fıtığı zannettim ama şükür öyle değilmiş ama bu ağrıda çok fena bıçak saplaniuor tam belimin ortasına sanki. Fizik tedavi almam gerektigini soyledi doktorum. Orta dereceli egrilme benimki epey var yani eğrilik.
nazenin3233 Deleted12 çok geçmiş olsn gerçekten umarım faydası olur gerçekten çok zormuş bende felç gibi uyanıyorum çok afedersiniz gün boyu devam etse bide ölcem sanki çok yorulunca da oluyorda
Deleted12 nazenin3233 sana da geçmiş olsun canım. Evet fazla uyuyunca fazla is yapınca çok ayakta bekleyince benimde belim sanki sopa gibi oluyor. Umarım çözümünü buluruz.