Ayse01_ ben yaşadım 3 ay sürdü benim ara ara. Aslında 15 gün bitmişti 10 gün sonra bi daha başlamıştı. 40 gün devam etti 40 ’dan sonra doktora gittim doktora adet gördüğümü söyledi bi daha gelirse gel demişti bi daha geldi bi daha gittim. Bir sorun yok ama antibiyotik kullan 2 hafta dedi antibiyotik kullandım. Öyle gitmişti. Adetimin geldiğini söyledi doktorum ama tedbir olsun diye antibiyotik verdi.