Selam kizlar 8 aylik bebegim normalde gecen aya kadar sabahları 1 defa kaka yapardı son 2 haftadir günde en az 4 kez yapıyor mesela sabahtan bu yana 4 kere kaka yaptı ve aksama kac olacak bilmiyorm civik degil yabi ishal gbi degil ama neden surekli yapıyor acaba bu yüzden kilo da almiyor🤔