Birprensesannesi27 Bizede verildi ayak izinin olduğu sertifika, doğum bilgilerinim olduğu sertifika, birde kolundaki bileklik ve göbek bağınıda sertifikaya yapıştırmışlardı. ( prematüre doğdu yoğun bakımda kalmıştı göbeği orda düşmüştü ) ama sizin 5 ay olmuş vericeklerini sanmıyorum yinede deneyin şansınızı.