Merhaba anneler bebeğimin sol yanağı ara ara kızarıklık oluşuyor ilk önce tahriş sandım az biseydi babasının sakallina mi deyiyor diye ama değil. Bu sabahta kahvaltı yaptım sonrasında uyuttum uyanınca sol yanağı kipkirmizi oldu alerjik olabilir mi doktorumuza yazdım cevap vermedi daha acile gotureyim mi hemen bu arada anne sütü alıyor sadece