Arkadaşlar merhaba 24 aylık oğlumu pedagogo götürmek istiyorum. Ankara’da onerebileceginiz bir doktor var mıdır? 2 yaş sendromun etkisi mıdır bilmiyorum ama çok fazla bağırmaya ve vurmaya başladı. Evde bu sekilde bağırıp vuran birileri de yok oysa ki. Bakıcımiz var ama evde kamera var öyle birşeye de denk gelmedik. Ne yapacağımi bilemedim. Su sıralar oldukça yoruyor beni. O bagirdikca tepkisiz kalmaya çalışıyorum. Sonrasında ise neden bagirdigini sorup sarılıyorum. Genelde bagirdiktan sonra o gelip bana sarılıyor. Bir yerlerde ben mi yanlış yapıyorum inan ki kafam allak bullak.